قوانین سایت و قوانین حریم شخصی

 

مجیک طب یک فروشگاه اینترنتی می باشد که کاربران میتوانند از طریق سایت و راه های ارتباطی از خدمات و امکانات آن استفاده کنند. قوانین فروشگاه اینترنتی مجیک طب به منظور شفافیت و حفظ حقوق فروشنده و خریدار است و مطالعه و رعایت آن از سوی هر دو طرف الزامی می باشد.


قوانین عمومی

کلیه قوانین و فعالیت های مجیک طب، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و عضویت کاربر در سایت به منظور آگاهی و قبولیت قوانین مجیک طب می باشد و موظف به رعایت قوانین مذکور می باشد و زمانی که قوانین و خدمات مجیک طب تغییر کند، در همین صفحه اطلاعات آن بروزسانی خواهد شد.


کاربر

کاربر به شخصی گفته می شود که در سایت ثبت نام کند و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه نماید. همچنین کاربران خودشان موظف هستند تا از اطلاعات وارد شده در حین ثبت نام اطمینان حاصل کنند و مجیک طب هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات به وجود آمده و اطلاعات غلط کاربرد ندارد.


شرایط ثبت سفارش

مجیک طب همواره در تلاش بوده است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد ، تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و خود کاربر نیز باید در هنگام خرید به تمام مشخصات و ویژگی های کالا دقت نماید و سپس آن را ثبت کند . همچنین تصویر های ارائه شده از محصولات صرفا جهت کمک به خرید کاربران است . مسئولیت انتخاب کالا بر عهده خود کاربر میباشد و مجیک طب هیچ دخالتی در این زمینه نخواهد داشت. قابل ذکر است که افزودن کالا به سبد خرید به منزله ی رزرو کالا نیست و در صورت به اتمام رسیدن کالا در حین ثبت سفارش ، هیچ مسئولیتی را مجیک طب در قبال کالای به اتمام رسیده نخواهد داشت. همچنین تا پیش از ثبت نهایی سفارش ، امکان بروز تغییر در قیمت محصولات یا به اتمام رسیدن بازه ی تخفیف وجود دارد. به همین منظور خریدار موظف است قبل از ثبت نهایی سفارش، فاکتور و لیست خرید خود را بررسی و سپس پرداخت کند.

پرداخت وجه سفارش به سه صورت امکان پذیر است :

۱.پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت

۲.پرداخت درب منزل ( صرفا برای مشتریان شهر تهران امکان پذیر است )

۳.پرداخت از طریق اعتبار در مجیک طب ( افزلیش اعتبار با کارت بانکی ) که در انتهای سفارش بصورت خودکار مبلغ اعتبار از مبلغ پرداختی فاکتور شما کسر خواهد شد.


تغییر سفارش ها

مجیک طب تمام تلاشش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات به صورت کامل به کاربران تقدیم کند اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالا ها، مجیک طب این حق را برای خود محفوظ میدارد که کالای دارای اشکال را از سفارش حذف کند و به کاربران خود از طریق پیامک ، تماس ، ایمیل اطلاع رسانی میشود.


شرایط ارسال

مجیک طب متعهد است که در روزهای کاری طی بازه های اعلام شده سفارش های ثبت شده را به دست کاربران خود برساند. و در صورت بروز مشکل و عدم ارسال کالا، مجیک طب این حق را برای خود محفوظ میدارد که کالا را در نزدیک ترین بازه ی زمانی ممکن تغییر دهد و از طریق تماس و پیامک به مشتری خود اطلاع بدهد. و حتی در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به مجیک طب بازگرداننده میشود و دوباره بعدا بازه ی زمانی جدیدی برای ارسال با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر ، سفارش لغو میشود و هزینه ی پرداخت به اعتبار خریدار بازگردانده خواهد شد.

 

تحویل بسته ها از طریق پیک در شهر تهران در حال حاضر در دو بازه ی ۹ صبح الی ۱۵ عصر و ۱۵ عصر الی ۲۱ شب میباشد و به علت زیاد بودن ارسالی ها ، اعلام زمان دقیق رسیدن پیک وجود نخواهد داشت. و برای شهرستان های دیگر به غیر از تهران ، کاربر باید برای پیگیری وضعیت بسته ، از طریق کد رهگیری مرسوله پستی در سایت شرکت پست اقدام نماید.

چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد ، هزینه ی ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده ی کاربر میباشد.


روز کاری

روزهای کاری مجیک طب بدین صورت است که :

شنبه تا پنجشنبه – از ساعت ۸ الی ۱۷ پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.


شرایط تحویل و ارائه کالا

کاربر موظف است وقتی که بسته خود را دریافت کرد ، آن را از نظر ظاهری بررسی کند تا اگر  از لحاظ بسری مشکل داشت از دریافت آن خود داری کند و حتی در صورت دریافت بسته های پستی ک دارای مشکل هستند ، با داشتن صورت جلسه و رسید بسته ، بررسی مجدد آن امکان پذیر است.

البته قابل ذکر است که چون مجیک طب تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران است ، بعد از باز شدن درب محصول یا مخدوش شدن پلمپ نصب شده بر روی محصول یا پاره شدن لیبل و هرگونه دخل و تصرف در کالا به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.


مشاوره رایگان

مجیک طب همواره تلاش خود را کرده است که برای مشتریان خود امکاناتی را فراهم آورد که میتوان به مشاوره آنلاین و تلفنی اشاره کرد. البته قاب ذکر است که پیشنهاد های مطرح شده از طرف مشاور به هیچ عنوان توصیه به خرید محصول خاصی نیست و کاربر باید با در نظر گرفتن ، چیزی که در ذهن و مورد نیازش است به توضیحات و مشخصات فنی کالا دقت کند و انتخاب خود را انجام دهد.


در چه حالتی میتوانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده کنیم ؟!

 

  • وجود ایراد در کالای دریافت شده
    در صورت هرگونه ایراد در کالای دریافت شده ، کاربران عزیز باید حداکثر طی ۷ روز پس از دریافت کالا ، مورد را به تیم پشتیبانی مجیک طب اطلاع بدهد. تیم پشتیبانی مجیک طب پس از بررسی مورد اعلام شده ، شما را در انجام این امر راهنمایی خواهد کرد و کار های مربوط به عودت یا تعویض کالا انجام میدهند.

 

  • انصراف از خرید و عودت کالا
    در خواست انصراف از خرید فقط تا ۷ روز پس از دریافت سفارش امکان پذیر است و پس از آن به هیچ عنوتن امکان پذیر نیست و عودت کالا وجود نخواهد داشت. باید توجه داشت که در صورت انصراف از خرید کل سفارش باید محصولات در بسته بنذی مجیک طب رو به همراه فاکتور و هدایا عودت داده شود، در غیر این صورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نخواهد بود.
  • هزینه برگشت کالا
    اگر کالا دچار مشکل و ایراد باشد یا با اطلاعات درج شده در سایت تطابق نداشته باشد ، هزینه عودت کالا بر عهده مجیک طب خواهد بود. بنابراین پس از بازگشت کالا به مجیک طب رو باید تصویر برگه پستی را از طریق چت آنلاین ( قرار گرفته در قسمت تماس با ما ) یا واتس آپ برای پشتیبانی مجیک طب ارسال کنید، و در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال کالا وجود نخواهد داشت.
  • مغایرت کالای دریافت شده با سفارش
    در صورت مغایرت کالای دریافت شده با مشخصاتی که کاربر در سایت سفارش داده بوده است ، باید کاربر طی ۷ روز پس از دریافت کالا مورد را به تیم پشتیبانی مجیک طب اطلاع بدهد و همکاران ما در تیم پشتیانی مجیک طب مورد شما را بررسی میکنند و راهنمایی لازم را جهت این امر به شما میدهند.

حفظ حریم خصوصی

مجیک طب همواره میکوشد که از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود حراست و حفاظت کند. به همین منظور مجیک طب برای ارائه بهتر و کامل تر خدمات خود مانند: خرید، نظرات، قسمت های مربوط به کاربران و… نیاز به اطلاعاتی از کاربر دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن ها را کامل نماید. این اطلاعات به صورت کامل در بانک اطلاعاتی مجیک طب حفاظت خواهد شد. همچنین مجیک طب این اطلاعات را محرمانه میداند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نخواهد کرد. (البته مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران موظف به ارائه آن به فرد، یا سازمان یا نهاد دیگری باشد) کاربران عزیز باید این را هم بدانند که اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش مثل نام، شماره تلفن، آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت های طرف قرارداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار میگیرد. مجیک طب در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست های ارسالی از طرف کاربران خود را ویرایش و یا حتی حذف کنند و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، مجیک طب این اجازه را داد که با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر، پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد.